Getränke Zeitung

Cognac lässt sich vielfältig zu leckeren Drinks mixen. (Fotos: BNIC/Konnoisseur)

Klassiker auf neuen Wegen: Cognac zeigt, was in ihm steckt.

Ein Premium Dry Gin, der im „Single Batch“-Destillationsverfahren nach höchsten Qualitätsstandards hergestellt wird. (Foto: Amazon)

Unter der Eigenmarke "Tovess" lanciert das amerikanische Online-Kaufhaus erstmals eine Auswahl von destillierten Spirituosen aus aller Welt.

Lars Ruge (li.), Andreas von Grabowiecki (beide Fotos: Warsteiner)

Andreas von Grabowiecki übernimmt die neu geschaffene Position „Leiter Marketing Frankenheim, Herforder und San Miguel“. Lars Ruge wird zudem das Trade Marketing bei Warsteiner leiten.

1
2
3
GETRÄNKE ZEITUNG is the trade journal of choice for all decision-makers involved in the buying and selling of beverages.
 
GETRÄNKE ZEITUNG's readership includes managers from beverage wholesaling, food retailing, the beverage sector and beverage importers (source: EMNID study).
 
As well as offering an up-to-date section with concise information, news and accounts of current events in the market, GETRÄNKE ZEITUNG also focuses on extensive background reports on developments in the individual beverage segments, as well as on shop reports, research findings and individual company portraits.
 
Other established features of the publication are its special issues dealing with major sector events and panel discussions with leading figures from industry and trade.

Readership: Beverage wholesalers and retailers, food wholesalers and retailers, cash and carry markets.

Subscribe now

Want to see what our magazine looks like?

Read our free online sample issue of GETRANKE ZEITUNG.